مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۳۰
1401/01/21
تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مجموعه اقدامات طرح سلامت نوروزی 1401

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای مدیران، مجموعه اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و بویژه ایام تعطیلات نوروز 1401 در قالب برنامه سلامت نوروزی قابل تقدیر دانست.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم و نیمه دوم سال گذشته و اقدام به موقع و موثر برای واکسیناسون کووید 19 منجر به ایجاد شور اجتماعی و افزایش مسافرت های نوروزی گردید.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد، با انجام اقدامات مراقبتی، پرهیز از عادی انگاری و تداوم روند واکسیناسیون با پیک بعدی و افزایش تعداد بیماران مواجه نشویم.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: انتظار می رود؛ معاونین، مدیران، روسای بیمارستان و شبکه و دانشکده ها ضمن توجه ویژه به امر بازرسی و سرکشی از واحد های تحت پوشش با هماهنگی فرمانداران و مسئولین شهرستانی از مراکز بهداشتی و درمانی بازدید و تکریم ارباب رجوع و دریافت کنندگان خدمات را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی، رشد علمی را از شاخص های اصلی دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: حرکت در راستای تولید دانش بنیان شعار نیست و راز بقای هر جامعه و چراغ راه برون رفت از مشکلات و سختی ها بویژه سختی های اقتصادی است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: انتظار این است، تمامی معاونت ها و زیر مجموعه های دانشگاه در مسیر تولید فکر و تغییر تفکر حاکم در مجموعه حرکت و همکاری و ارتباط مستمر و موثر بین مجموعه دانشگاه و سایر مجموعه ها برقرار شود .
وی از معاونین و مجموعه کارشناسان مربوطه خواست، راه های افزایش درآمد و کاهش مخارج در دانشگاه را بررسی و نتایج جلسات برگزار شده دراین خصوص را به شورای مدیران ارائه نمایند .
دکتر خالدی فر تاکید کرد: مدیران ضمن اولویت بندی امور، مستند سازی اقدامات را مد نظر قرار داده و نظم و انضباط در کارها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه، در دولتی که برای خدمت به مردم، تعطیلی نمی شناسد، کم کاری از سوی مدیران پذیرفته شده نیست گفت: همزمان با توجه به کمیت باید در راستای ارتقاء کیفیت خدمات نیز تلاش نمود .
وی همچنین از تمامی مدیران خواست، با انجام مداخلات به موقع و موثر باید به دنبال ارتقاء واحد مربوطه و جلب رضایت دریافت کنندگان خدمات باشند .
دکتر خالدی فر گفت: اقدامات عملیاتی است که منجر به نتیجه می شود لذا مدیران در این مسیر حرکت نمایند .
وی، با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان گفت: مصوبات خوبی در استان پیگیری و در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده در حوزه عمرانی، شاهد جهش خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان خواهیم بود .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: امید است، تا پایان سال شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه مالی و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی در مجموعه باشیم .
گفتنی است، جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بیستمین روز از فروردین ماه 1401 در سالن اجتماعات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
تعداد بازدید:
267
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal