مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/01/21
کنترل بیماری کرونا مرهون تلاش های وزارت بهداشت در دولت سیزدهم است

وبدا؛ نماینده مردم شریف شهرستانهای لردگان وخانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل کنونی بیماری کرونا و کاهش محسوس فوتی های ناشی از این بیماری، مرهون تلاش ها و تصمیمات درست وزارت بهداشت در دولت سیزدهم است.
به گزارش وبدا؛ حسین بامیری در تشریح این خبر اظهار داشت: بیش از دو سال از شیوع کرونا در ایران عزیز اسلامی میگذرد، مردم روزهای اول و نفس گیر شیوع این بیماری (بهمن ماه 1398) که جامعه مملو از ترس و اضطراب و درد و رنج بود را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: ناشناخته بودن این بیماری و کشف دارو و واکسن برای درمان و مقابله بیماری اگر چه در جهان زمان بر بود، اما با اقدامات و تصمیمات درست و به موقع وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، از بسیاری از خسارات جانی و مالی ناشی از این بیماری در کشور کاسته شد.
بامیری با گرامیداشت شهدای مدافع سلامت اضافه کرد: کشور شش پیک بیماری با طول موج های مختلف را سپری کرد، اما آنچه امروزه در کنترل بیماری نقش آفرینی کرده است توزیع و تولید واکسن متناسب جمعیت از سوی وزارت بهداشت می باشد.
وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات ویژه و چشمگیری در مدیریت بیماری کرونا صورت گرفت خاطرنشان کرد: در کنار رشادتهای مدافعان سلامت، تولید واکسن کرونا از بارزترین این اقدامات است که مقام معظم رهبری هم در پیام نوروزی خود به خوبی به این مطلب اشاره نمودند.
نماینده مردم شریف شهرستان های لردگان وخانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در پایان از مجموعه وزارت بهداشت و تلاش های شبانه روزی کادر درمان درپی نبرد با بیماری منحوس کرونا، از مراقبت بیماران همراه با اجرای طرح های مختلف همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا واکسیناسیون گسترده بویژه در مناطق صعب العبور و کم برخوردار قدردانی کرد و گفت: امید است،  با همراهی مردم و همچنین رفع مطالبات کادردرمان، تلاش های جهادی و ایثارگرانه برای ریشه کنی کامل بیماری تداوم یابد.
تعداد بازدید:
283
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal