مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/01/22
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز دندانپزشک

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن 23 فروردین ماه "روز دندانپزشک" را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: ارتقای سلامت جامعه مرهون تلاش و تعهد متخصصانی است که دانش، مهارت و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.
وی در ادامه می افزاید: در این میان دندانپزشکان به عنوان معماران لبخند سلامت، با ارائه خدمات برای پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان نقش با ارزشی را در عرصه بهداشت و درمان و نیز ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.
دکتر خالدی فر با بیان اینکه گرامیداشت خدمات سلامت دهان و دندان در یک روز خاص، عطف توجه عمومی به جایگاه دندانپزشک و قدردانی از تلاش این عزیزان می باشد گفت: اینجانب 23 فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی استان و دانشگاه به ویژه اساتید، دانشجویان و همکاران عزیز دانشکده دندانپزشکی تبریک عرض نموده، امیدوارم با همکاری و همدلی هر چه بیشتر، در اعتلای خدمات سلامت دهان و دندان موفق باشند.
شایان ذکر است: 23 فروردین ماه به نام "روز دندانپزشک" و آخرین هفته فروردین ماه نیز به عنوان "هفته سلامت دهان و دندان" نامگذاری شده است.
تعداد بازدید:
312
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal