مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/01/27
جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد

وبدا؛ جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور با حضور دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معاونین توسعه ، بهداشت، درمان و غذا و دارو، مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران و جمعی از مدیران دانشگاه، فرمانده سپاه ناحیه عشایری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، معاونت دفاع و زیستی سپاه و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد.
به گزارش وبدا؛ سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در این جلسه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که می فرمایند: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: کمک به برگزاری هرچه بهتر این کنگره وظیفه همه ما است.
وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری این کنگره در سطح ملی، اقدامات ونحوه برگزاری باید بگونه ای باشد که ضمن داشتن بازتاب خوب کشوری شرکت کنندگان در این کنگره با خاطره ای خوب و به سلامت به استان های خود بازگردند.
دکتر خالدی فر از مباحث مورد تاکید، با توجه به تداوم روزهای کرونایی به رعایت پروتکل و شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این کنگره وحفظ سلامت شرکت کنندگان و متولیان برگزاری کنگره اشاره داشت و افزود: باید تمهیدات لازم اندیشیده و اقدامات پیشگیرانه انجام تا خدایی ناکرده با بروز کوچکترین مشکلی زمینه برای سوء استفاده سو استفاده کنندگان فراهم نشود .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، این دانشگاه تا جایی که بتواند همکاری لازم با سایر ادارات و متولیان برگزاری کنگره را خواهد داشت اظهار داشت: ضمن آمادگی کامل بیمارستان و مراکز درمانی، اتوبوس آمبولانس و یک کد اورژانس 115 در محل برگزاری کنگره مستقر خواهد شد .
وی همچنین ابراز امیدواری کرد: کمیته بهداشت و درمان از جمله کمیته هایی باشد که به نحو مطلوب وظایف محوله ی خود را انجام و بیشترین تعامل و همکاری را با سایر دستگاه ها داشته باشد .
دکتر خالدی فر گفت: با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری کنگره، جلسه هماهنگی دیگری تشکیل و تصمیم گیری عملیاتی و تعیین تکالیف به نحو بهتری انجام خواهد شد .
تعداد بازدید:
314
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal