مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/01/28
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)


وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی میلاد پر خیر وبرکت دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم آل طاها امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در این پیام اظهار داشت: پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف است با میلاد پر خیر وبرکت دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم آل طاها امام حسن(ع) که نه تنها از نظر علم، تقوی، زهد و عبادت مقامی برگزیده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان نیز در زمان خود زبانزد خاص و عام بود.
وی در ادامه این پیام می افزاید: از عطر سخاوت و بخشندگی اش سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همواره تلاش نمایند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان و ایتام به فقرا را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن میلاد سراسر نور و رحمت ، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به عموم شیعیان و پیروان آن حضرت به ویژه جامعه دانشگاهی و سفیدپوشان عرصه سلامت، تبریک و تهنیت گفت و توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) جهت حمایت از محرومان و نیازمندان از درگاه الهی مسئلت داشت.
تعداد بازدید:
229
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal