مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/02/14
سفر معاون درمان وزارت بهداشت به استان چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه به استان از بیمارستان سید الشهدا فارسان، مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) و بخش الحاقی این مرکز و مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد بازدید بعمل آورد.
️به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در پایان این بازدید ها، دکتر کریمی با قدردانی از تلاش های کادر درمان بر کاهش دغدغه بیماران و رفاه حال مراجعین و ارتقاء سطح خدمات تاکید و با اشاره به قرار گرفتن در تعطیلات عید سعید فطر و حضور فعال پزشکان متخصص و ارائه مستمر خدمات به مراجعین و بیماران در مراکز مورد بازدید، از تلاش های دکتر خالدی فر سرپرست محترم دانشگاه تقدیر نمود.
به گفته وی، دکتر  سعید کریمی با توجه به فراهم شدن شرایط برای استقرار دستگاه شتاب دهنده خطی جهت پرتو درمانی بیماران مبتلا به سرطان در بخش الحاقی مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد از آمادگی وزارت متبوع برای تحویل این دستگاه به دانشگاه خبر داد و افزود: اگر چه ممکن است این پروسه زمان بر باشد، اما با در اختیار قرار گرفتن دستگاه، بهترین خدمات در بخش دولتی و با تعرفه دولتی به بیماران ارائه و نیاز استان برای ارجاع بیماران به سایر استان ها و یا استفاده بیماران از خدمات با تعرفه بالای بخش خصوصی مرتفع می شود.
وی تصریح کرد: دکتر کریمی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خدمات خود را با همه تلاش و در سطح مطلوب ارائه می نماید و نیازمند تقویت خدمات می باشد اگر چه بارها به برخی محرومیت های شهرهای همجوار با شهرهای بزرگ و کلان شهرها اشاره شده است اما در این دوره تاکید و شعار وزیر و وزارت بهداشت بر برقراری عدالت و عدالت و تعالی نظام سلامت می باشد و در این راستا با سرکشی های منظم، تا پایان این دوره 4 ساله تا جایی که بشود محرومیت ها را برطرف نمائیم.
درخشان گفت: همچنین معاون محترم درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به قول های مساعد جهت پرداخت بخشی از مطالبات کارکنان گفت: عدم پرداخت ها به علت عدم تامین اعتبارات وزارت بهداشت و بدهی های سنگین، نزدیک به  8 هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی می باشد که با پیگیری های بعمل آمده از سوی برنامه و بودجه قول پرداخت بخشی از بدهی ها ظرف یکی دو هفته آینده داده شده است که از بدهی های مربوط به کرونا می باشد.
وی افزود: دکتر کریمی یادآور شد، کرونا یک موج سهمگین بود که بیشترین لطمه را به وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی وارد کرد و امیدوار هستیم با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اختصاص بودجه های مصوب این ستاد، قسمت عمده ای از مطالبات را بتوانیم پرداخت کنیم.
به گفته مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،  دکتر کریمی در خصوص استخدام نیروها گفت: با توجه به آخرین اطلاعات دکتر رحیمی معاون محترم پشتیبانی وزارتخانه ، درخواست استخدام نزدیک به 100 هزار نیرو به سازمان برنامه و بودجه داده شده تا بخش عمده ای از نیروهای غیر پیمانی و استخدامی که بصورت قراردادی و شرکتی هستند بتوانند استخدام و امنیت شغلی پیدا کنند.
تعداد بازدید:
305
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal