مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/02/14
تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جهانی ماما

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن پانزدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی ماما را به تمام فعالان و تلاشگران این عرصه در سطح استان تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر از جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده سلامت کشور یاد کرد که به واسطه مهارت، دانش، ایثار اخلاص و معنویات خویش همواره نویدبخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده‌ها بوده و نقش موثری در تامین سلامت مادر و کودک ایفا می نماید.
وی تصریح کرد: جامعه خدوم مامایی با ارائه صحیح مراقبت‌های مامایی و تلاش مداوم در بهبود آن نقش بالقوه‌ای در کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان دارند.
وی با اشاره به اپیدمی کووید 19 و معضلات بیشمار شیوع این بیماری برای جامعه و تهدید جدی سلامت و جان تمامی گروه های سنی، بویژه مادران باردار افزود: فعالیت ماماهای عزیز موجب شد تا به لطف خداوند و تلاش های دلسوزانه این قشر شاهد کاهش مشکلات در این حوزه و عوارض و مرگ و میر کمتر مادران باردار باشیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز جهانی ماما به این حامیان دلسوز سلامت زنان، نوزادان و خانواده‌ ها و آرزوی موفقیت، سلامتی و شادکامی برای این قشر خدوم، از خدمات ارزنده تلاشگران این عرصه طی یک سال گذشته تقدیر نمود.
تعداد بازدید:
209
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal