مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1401/02/18
زنگ سلامت در مدرسه آل ابراهیم شهرکرد نواخته شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با نخستین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت با حضور سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معاون توسعه دانشگاه، ریاست و جمعی از مدیران مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، معاون تربیت بدنی و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان در دبستان دخترانه آل ابراهیم شهرکرد نواخته شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به بازگشایی مدارس و حضوری شدن آموزش ها، به نکات لازم در خصوص تهویه مناسب کلاس ها، استفاده دانش آموزان از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اشاره شد.
وی تصریح کرد: با توجه به نقش دانش آموزان در انتقال آموزش ها به درون خانواده ها و نهادینه شدن فرهنگ خود مراقبتی و سلامت در سنین کودکی، از دانش آموزان بعنوان سفیران سلامت یاد شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت، بازدید از نمایشگاه نقاشی و آثار دست ساز دانش آموزان و حضور کارشناسان در کلاس های درس و یادآوری نکات بهداشتی و تغذیه ای به دانش آموزان پایان بخش این مراسم بود.
درخشان در ادامه به برگزاری همایش پیاده روی پرسنل مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد به مناسبت آغاز هفته سلامت(17 لغایت 23 اردیبهشت) باهمکاری کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز اشاره داشت.
تعداد بازدید:
301
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal