مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۵/۶
1401/02/20
همزمان با سومین روز از هفته سلامت 1401 برنامه پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری برنامه پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت ویژه اساتید کارکنان و دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این برنامه همزمان با سومین روز از هفته سلامت روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401  با تاکید بر شعار «سلامت مل، سلامت سیاره ما» برگزار شد.
به گفته وی، شرکت کنندگان پس از پیمودن مسیر درب ورودی مجتمع رحمتیه در محل گلزار شهدای گمنام مجتمع حاضر و ضمن قرائت فاتحه، عطر افشانی و تجدید میثاق با آرمان‌ های والای شهدا ، مسافت سالن ورزشی علم الهدی را پیمودند.
وی، اهدای جوایز به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در برنامه پیاده روی و صرف صبحانه را از دیگر بخش های این برنامه برشمرد.
درخشان در ادامه از برگزاری برنامه کوهپیمایی( کوه بابیله)با همکاری اداره ورزش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت 1401
خبر داد و افزود: این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی، همراه با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان در سه شنبه 20 اردیبهشت ماه 1401 راس ساعت 16 برگزار می گردد.
تعداد بازدید:
243
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal