مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/02/22
فعالان سلامت مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره قرار گرفتن در هفته سلامت از اعلام اسامی فعالان عرصه سلامت معرفی شده از سوی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه استان خبر داد و افزود: در همایش تجلیل از فعالان، مروجین و حامیان سلامت از این افراد تجلیل بعمل آمد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در مجموع 51 نفر از سوی شبکه های بهداشت و درمان جهت تجلیل در هفته سلامت معرفی شدند.
به گفته وی، از شهرستان شهرکرد؛ از بهورزان هدیه محمدیوسفی و حسین ساعدی، از کارشناسان بهداشتی علیرضا اسماعیل‌پور و فاطمه رحمانی ، از مراقبین سلامت زینب محمدیان، زینب محمدی سر پیری و از بین پزشکان دکتر غزاله امیری فر و از حوزه اداری نیز مهری ابراهیمی بعنوان فعالین سلامت معرفی شدند.
درخشان گفت: از شهرستان لردگان نیز عابد خالدی و طوبی محمودی از بهورزان، زهرا جلیلی و صغری رئیسی از کارشناس بهداشتی و ناصر موسوی، حسن حسنی از مراقبین سلامت و دکتر پیام رعیت افضلی نیز بعنوان پزشک فعال عرصه سلامت معرفی شدند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از فعالین عرصه سلامت شهرستان اردل، اسامی طاهره خسروی از بهورزان، مرتضی شنیدی از کارشناسان بهداشتی، فرخنده احمدی از مراقبین سلامت و دکتر علی دهقانی زاده از پزشکان را اعلام نمود.
درخشان گفت: از شهرستان بروجن نیز از بین بهورزان پری روشنی، از بین کارشناسان بهداشتی فرشته شارقی، از بین مراقبین سلامت مریم صادقی و از بین پزشکان میترا نجفیان و از حوزه اداری مجید کیانی بعنوان فعالین عرصه سلامت این شهرستان معرفی شدند.
وی اضافه کرد: از شهرستان بن زهرا حیدری بهورز، زهرا ترکی کارشناس بهداشت، مهسا علیپور مراقب سلامت و دکتر سپیده عزیزی پزشک بعنوان فعال سلامت معرفی شدند.
به گفته وی، از شهرستان فارسان از بهورزان مینا علیپور، از کارشناسان بهداشتی حمیرا حیدری ، از مراقبین سلامت مهین سلجوقی و از پزشکان دکتر فرنوش یداللهی و از شهرستان سامان نیز بهورز کتایون خدابخشی، کارشناس بهداشتی فاطمه مظاهری، مراقب سلامت عظیه لاچیانی، پزشک دکتر زهرا کاظم زاده معرفی و در همایش تجلیل از فعالان، مروجین و حامیان سلامت تجلیل شدند.
درخشان افزود: پریسا علی پور بهورز، فاطمه یزدانی کارشناس بهداشت، راضیه مبینی مراقب سلامت ، دکتر محمد حسین خاتمی پزشک و مجتبی محمدی از حوزه اداری از شهرستان کیار و رحمان فرهادی بهورز، عباس دادور کارشناس بهداشتی، فاطمه افشاری مراقب سلامت و دکتر مهشید برزگر پزشک از شهرستان کوهرنگ بعنوان فعالان عرصه سلامت در سال 1401 معرفی شدند.
وی ادامه داد: از شهرستان خانمیرزا نیز شهباز بهورز، سمیه عالی کارشناس بهداشتی، حسن جعفری مراقب سلامت، دکتر حسین توسلی پزشک وعباسقلی امیری از حوزه اداری بعنوان دیگر فعالان عرصه سلامت سال 1401 این شهرستان معرفی و در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.
تعداد بازدید:
353
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal