مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/02/24
مجاهدت های بزرگ برای مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مجاهدت های بزرگ کلیه دستگاه ها و نهادهای حامی سلامت برای مقابله و نبرد با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است.
به گزارش وبدا؛ دکتر خالدی فر در همایش تجلیل از فعالان، مروجین و حامیان سلامت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجموعه اقدامات وسیع و اصلی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور و استان گفت: امروزه یکی از دستاوردهای کاهش بیماری در جامعه ماحصل برگزاری نشست های ستاد استانی کرونا به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونین، فرمانداران شهرستان ها، مدیران کل دستگاه های اجرایی و همچنین نیروهای بسیج و سپاه قمر بنی هاشم(ع)، بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همکاری های خوب اصحاب رسانه، فعالین فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز استان در امر اموزش و اطلاع رسانی است.
وی افزود: همچنین در مجاهدت های بزرگ برای مقابله با کرونا، زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان قابل تقدیر است.
دکتر خالدی‌‌ فر با گرامیداشت هفته سلامت گفت؛ این هفته با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما»، نقش مردم، مسئولین و سمن ها را در مولفه های مختلف سلامتی بسیار کلیدی و موثر نشان داده است.
دکتر خالدی‌‌ فر اضافه کرد: هم اکنون تقویت نظام شبکه سلامت با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری، حمایت خانواده و صیانت از جوانی جمعیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی با تاکید بر زمینه های خودکشی و اختلالات روانی بویژه در شرایط پسا کرونا در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: غفلت از پیشگیری از بیماری های غیرواگیر همچون بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و بیماری های زمینی ممکن است صدمات جدی در عرصه سلامت جامعه وارد کنند.
وی در پایان از کلیه فعالان رسانه‌ای، ائمه جمعه و جماعات در راس آن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد که در جهت ترغیب مردم به رعایت بهداشت و واکسیناسیون برای مبارزه با کرونا همراه و همگام بودند تقدیر کرد.
تعداد بازدید:
230
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal