مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/02/26
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت ملی جمعیت

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن هفته ملی جمعیت (24 لغایت 30 اردیبشت ماه) را گرامی داشت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر به مناسبت هفته ملی جمعیت آمده است، جوان همواره نماد عظمت، عزت، پاکدامنی و دوران جوانی سرشار از امید و نشاط است و جوانی جمعیت به عنوان مهمترین عامل اقتدار کشورها به شمار می‌رود.
وی در ادامه با بیان اینکه، نیروی مولد و جوان به عنوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی- اجتماعی کشورها محسوب می شود آورده است، قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می وکند حرکت به سمت پیشرفت همه جانبه نیازمند جدی به توسعه و ارتقای سرمایه انسانی است.
دکتر خالدی فر با اشاره به عناوین روز شمار هفته ملی جمعیت آورده است، روز شمار امسال هفته جمعیت به درستی و بر اساس نظرمتخصصان و صاحب نظران این حوزه و با درک صحیح از وضعیت جامعه امروز انتخاب شده است.
وی در ادامه آورده است، وضعیت فعلی کشور در مواجهه با بحران سالمندی و کاهش نرخ باروری کلی بویژه در استان چهارمحال و بختیاری می طلبد، دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت فعال ارگان‌های دیگر و همراهی مطلوب مردم و کنشگران جمعیت، حمایت از فرزندآوری سالم و تعالی سلامت هم استانی ها را بعنوان یکی از برنامه های اصلی خود دنبال نماید.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در پایان آورده است، بدون شک این مجموعه از تمامی ظرفیت های موجود از جمله حضور متخصصین در برنامه های صدا و سیما، تبلیغات وسیع در سطح شهر و اطلاع رسانی از طریق اصحاب رسانه در راستای آگاه سازی جامعه بهره خواهد برد و از همکاری تمامی تشکل های مردم نهاد و سمن ها و یکایک اندیشمندان و افراد دارای نفوذ کلام که می توانند در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نقش مهمی را ایفا کنند استقبال می نماید.
تعداد بازدید:
161
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal