مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/02/26
تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روز روابط عمومی

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط عمومی را به همکاران تلاشگر این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر با بیان اینکه هر ساله به بهانه روز 27 اردیبهشت ماه تعابیر زیبایی از روابط عمومی، نقش و جایگاه این هنر و فن به میان می آید افزود: با توجه به حجم بالای مسئولیت ها و مشغله های کاری این عزیزان در روزهای سخت شیوع کرونا، زبان از وصف همت والای این قشر فعال و کوشا قاصر است.
وی اضافه کرد: بدون شک در راس همه امر و اقدامات موثر در راستای توسعه و پیشرفت هر جامعه ای، توجه به امر تندرستی و سلامت افراد آن جامعه و تلاش برای ارتقاء سطح سلامت و توسعه زیرساخت های بهداشتی و تحقق جامعه ای سالم و پویا می باشد.
وی یادآور شد، آموزش و آگاهی بخشی از اقدامات بنیادی برای ارتقاء فرهنگ سلامت هر جامعه ای است و در این میان روابط عمومی ها نقش و جایگاه ویژه ای در امر آموزش و اطلاع رسانی ایفا می نمایند.
دکتر خالدی فر نامگذاری 27 اردیبهشت ‌ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی را، بهانه‌ای برای پرداختن به نقش و جایگاه این هنر و تقدیر از تلاشگران این عرصه دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی خدماتی گسترده ای به طیف وسیعی از جمعیت، در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی، تحقیقاتی و فرهنگی و ... ارائه می نماید که انعکاس مجموعه این اقدامات و برقراری ارتباط بین مجموعه و دریافت کنندگان خدمات در هر حوزه بر عهده همکاران ما در روابط عمومی های واحد های تابعه می باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: انصافاً تک تک این عزیزان در انجام وظایف محوله به خوبی نقش ایفا نمودند و مجموعه اقدامات مدیریت روابط عمومی دانشگاه قابل تقدیر است.
تعداد بازدید:
163
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal