مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/02/27
27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد

وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ‌ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا آمده است: 27اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای توجه به جایگاه خطیر ارتباطات و روابط عمومی در تعالی سازمان ها و نهادهاست.
وی افزود: بی شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین و ارتباط بین سازمانی بر مبنای احساس تعهد ، از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.
حجت الاسلام صغیرا خاطرنشان کرد: یقینا توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاهها،سازمانها و نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود و روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه تأثیر گذار خواهد بود.
وی در پایان گفت: بدین وسیله روز جهانی"روابط عمومی و ارتباطات" را بر تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه همکاران در روابط عمومی و اطلاع‌رسانی رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد که شبانه روز در راستای انعکاس فعالیت ها و اقدامات بهداشت و سلامت بویژه در این روزهای کرونایی رسالت خود را بخوبی انجام داده است، تبریک عرض می نماییم.
تعداد بازدید:
199
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal