مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/02/30
تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز ملی اهداء عضو

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی فرا رسیدن سی و یکم اردیبهشت ماه "روز ملی اهداء عضو" را به عموم مردم بویژه تیم فراهم آوری اعضای عضو دانشگاه و تمامی خانواده های سخاوتمند اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر سی و یکم اردیبهشت ماه "روز ملی اهداء عضو" را یادآور لحظات باشکوه و وصف ناشدنی هدیه ی فرصت زندگی دوباره به کسانی دانست که در حسرت سلامتی روزهایشان را سپری می کنند.
وی تصریح کرد: این روز به پاس ارج نهادن به سخاوت و گذشت خانواده های است که لبخند رضایت را بر لبان و حس خوب دوباره زیستن را بر قلب بیمارانی می نشانند که به واسطه نقص یا از کارافتادگی یکی از اعضای حیاتی بدنشان در یک قدمی مرگ ایستاده اند.
دکتر خالدی فر در ادامه با اشاره به آمار بالای بیماران در لیست انتظار پیوند اعضای حیاتی اظهار داشت: هستند پدران و مادران ایثارگری که به دور از دنیا پرستی و تعلقات دنیوی و همسران و فرزندانی که با ایثارشان، اعضای پیکر جگرگوشه هایشان را به صورت رایگان و بعنوان هدیه به خانواده ی گیرنده ی عضو اهدا می کنند.
وی تصریح کرد: این افراد سخاوتمند نه تنها بیمار را از رنج فراوان بیماری بلکه خانواده و اطرفیان وی را از سختی و مشقت فراوان پرستاری و تحمیل هزینه های سنگین درمانی نجات می دهند و بدون شک اجر این اقدام خداپسندانه نزد خداوند محفوظ و این اقدام در جامعه بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به جایگاه خوب استان چهارمحال و بختیاری در بین استان های دارای بیشترین اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی، از تلاش همه عوامل و دست اندرکاران و پزشکان و متخصصان عضو تیم فراهم آوری اعضای دانشگاه بی نهایت سپاسگزاری و در این میان به نقش رسانه و اصحاب رسانه در فرهنگ سازی این اقدام خداپسندانه اشاره داشت.
دکتر خالدی فر در پایان از تمامی خانواده های اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل و برای تمامی کسانی که به هر نحوی ترویج دهنده فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو هستند توفیق روز افزون مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
177
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal