مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1401/03/01
استانداری از طرح های دانش بنیان علوم پزشکی شهرکرد حمایت می‌کند

وبدا؛ معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون آمادگی های لازم برای حمایت و پشتیبانی از ایده های کارآفرینی در راستای ایجاد اشتغال و تولید ثروت در کشور وجود دارد.
به گزارش وبدا، مهندس منزوی شامگاه شنبه 31 اردیبهشت ماه 1401 گفت: با توجه به شعار سال “تولید, دانش بنیان و اشتغال آفرین"، اساتید، دانشگاه ها را به سمت تحقق این شعار سوق دهند چرا که در آینده نزدیک اقدامات دانش بنیان حرف اول را می زنند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اقتصاد کشور جدایی ناپذیر است افزود: طرح توزیع عادلانه یارانه ها از چندین سال گذشته در دولت و مجلس مطرح و مورد بحث و تحلیل قرار گرفت و از سالهای گذشته حذف ارز ترجیحی به غیر ازقوت قالب مردم (از جمله نان و دارو) در بقیه موارد اجرا گردید به طوری که در سال قبل ارز ترجیحی از شکر و گاز طبیعی حذف شد و به علت شیب آرام فشار زیادی بر مردم وارد نکرد.
مهندس منزوی ادامه داد: به علت کنترل امنیت غذایی، کاهش ارزش پول ملی در کشورهای همسایه و سوء استفاده بسیاری از افراد در داخل کشور، طرح حذف ارز ترجیحی از کالاهای مصرفی با سرعت بیشتری اجرا شد.
وی یادآور شد: هدفمندی یارانه ها از 10 روز گذشته در 9 قلم کالا و فرآورده شامل شیر، فرآورده های لبنی، نهاده های دامی، گوشت قرمز وسفید، مرغ و روغن اعمال شد و در مرحله اول این طرح، یارانه های نقدی دوماه برای دهک های مشخص شده واریز گردید.
مهندس منزوی ادامه داد: تغییر رویکرد از یارانه‌های نقدی به یارانه های غیر مستقیم، کالایی و معیشتی وجود دارد که تا دو ماه آینده در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها نیز برای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز دانشجویان و اساتید در فشارهای شدید بودجه قرار گرفتند.
مهندس منزوی در پایان گفت: امید است با هم‌دلی و همراهی همگانی، تصمیمات راهبردی را برای بهبود شرایط اجراییی نماییم.
تعداد بازدید:
267
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal