مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1401/03/04
برگزاری همایش پیاده روی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر

وبدا؛ مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در امور بانوان و خانواده از برگزاری همایش پیاده روی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر پروانه فتاحی افزود: این همایش با حضور دکتر صالحی فرد معاون توسعه، مدیران حراست و روابط عمومی و اطلاع رسانی و جمعی از بانوان شاغل در واحد‌های تابعه دانشگاه به مناسبت هفته ملی جمعیت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سومین روز از خردادماه 1401 از محل ستاد دانشگاه تا پارک تهلیجان برگزار شد.
وی با اشاره به تشریح ضرورت توجه به جوانی جمعیت و آثار مخرب تک فرزندی از سوی معاونت توسعه دانشگاه افزود: دکتر صالحی فرد ضمن تذکر نسبت به کاهش نرخ باروری در استان نسبت به میانگین کشوری یادآور شد، طبق پیش بینی های انجام شده در صورت تدوام چنین روندی تا سال 1420 جمعیت سالمند کشور دو برابرشده و 20 در صد جمعیت کشور را تشکیل خواهد داد.
دکتر فتاحی گفت: صرف صبحانه در فضای پارک پایان بخش این برنامه بود.
گفتنی است، همچنین بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت برنامه پیاده روی پرسنل و بسیجیان مرکزآموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد از درب تا تپه نورالشهداء انجام و از طرف کانون بسیج جامعه پزشکی این مرکز به قید قرعه به 8نفر از شرکت کنندگان کارت هدیه اهداء گردید.
تعداد بازدید:
246
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal