مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1401/03/21
دانشگاه علوم پزشکی حایز بالاترین رتبه ارائه خدمات میز ارتباطات مردمی بیست و چهارمین سفر هیات دولت گردید

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از کسب بالاترین رتبه توسط این دانشگاه در ارائه خدمات میز ارتباطات مردمی بیست و چهارمین سفر هیات دولت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: بر اساس نتایج نظارت بر عملکرد محتوایی دستورات نمایندگان تام الاختیار وزرا و معاونین رئیس جمهور، مستقر در میز خدمت ستادهای ارتباط مردمی سفر استانی چهارمحال و بختیاری مورخ 18 و 19 خرداد ماه 1401، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه با کسب امتیاز 95، حائز بالاترین رتبه گردید.
وی تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده از طریق سایت دانشگاه و کانال های فضای مجازی، طی این دو روز حجم بالایی از مراجعات مردمی به دانشگاه انجام و ضمن تکمیل دقیق فرم های متقاضیان، مطالبات این عزیزان بطور حضوری در جمع نمایندگان وزارت بهداشت و مسئولین دانشگاهی مطرح و در اسرع وقت با صدور دستور و ثبت در سامانه سامد و صدور کد رهگیری برای تسهیل و تسریع روند پاسخ گویی به مردم، درخواست ها به واحد‌های مربوطه ارجاع گردید.
درخشان گفت: در میز ارتباطات مردمی ضمن حضور دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، آتشکا  ریاست  اداره مرکز جذب امور هیئت علمی، دکتر چراغی کارشناس امور پرستاری و  احسان دوست رئیس دفتر معاونت آموزشی وزارت متبوع، نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان مطالبات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیر و تشکر های مردم از متولیان حوزه سلامت استان قرار گرفتند.
وی در ادامه به حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در شهرستان فارسان اشاره داشت و افزود: دکتر کریمی و هیات همراه وی ضمن نشست با فرماندار شهرستان فارسان و اعضای شورای تامین شهرستان و بررسی مسائل حوزه سلامت شهرستان، از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باباحیدر بازدید و ضمن عرض خداقوت و دیدار و گفت و گو با پرسنل و ارزیابی نحوه ارائه خدمات در این مرکز از زمین تخصیص یافته به مرکز درمان بستر شهر باباحیدر بازدید بعمل آورد.
گفتنی است، چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین روز از خرداد ماه 1401 میزبان بیست و چهارمین سفر ریاست جمهوری و هیات همراه وی بود.
تعداد بازدید:
214
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal