مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/04/12
روزشمار هفته ازدواج اعلام شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام روز شمار هفته ازدواج خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان با اشاره به نامگذاری دهم لغایت شانزدهم تیرماه به عنوان هفته ازدواج گفت: نخستین روز از این هفته یعنی جمعه 10 تیرماه 1401 با عنوان « ازدواج به هنگام، آگاهانه ، آسان و پایدار » نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 تیرماه 1401 نیز به ترتیب عناوین« مشاوره پیش از ازدواج / زندگی پایدار » و «خیرین/ ترویج و تسهیل ازدواج » انتخاب شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دوشنبه 13 تیرماه 1401 با عنوان« آموزش مهارت های زندگی /جامعه سالم » و سه شنبه 14 تیرماه 1401  با عنوان: « ازدواج / ترویج فرزندآوری جامعه پویا و بالنده » نامگذاری شده است.
درخشان افزود: «فضای مجازی /سواد رسانه ای/ آگاهی‌بخشی به جوانان» عنوان چهارشنبه 15 تیرماه 1401 و «سبک زندگی اسلامی_ ایرانی /خانواده با نشاط »  عنوان پنجشنبه 16 تیرماه 1401 مصادف با آخرین روز از هفته ازدواج می باشد.
وی در ادامه از تشکیل کمیته های مربوط با قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه خبر داد و افزود:  بلافاصله پس از ابلاغ اعضای کمیته های مربوطه، جلسات متعدد با هدف تدوین و برنامه ریزی برنامه های محوری تشکیل و دستورالعمل های ابلاغی به جد در سطح دانشگاه در حال اجرا می باشد.
درخشان در ادامه به تشکیل جلسه کمیته رسانه ، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت در یازدهمین روز از تیرماه جاری و انجام مقدمات برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره داشت.
تعداد بازدید:
216
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal