مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1401/08/11
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن 13 آبان ماه را گرامی داشت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر به مناسبت سیزده آبان آمده است، بوم الله 13 آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد و در شرایط حساس کنونی یادآوری روز های پر افتخار در تقویم غرور آفرین کشورمان ضرورری تر از هر برهه زمانی دیگر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه این پیام آورده است، امروز در حالی به استقبال 13 آبان و روز دانش آموز می رویم که جایگاه و نقش دانش‌آموزان با حفظ آگاهی و هوشیاریشان در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و بالندگی و شکوفایی میهن عزیزمان پر رنگ تر از گذشته است.
وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان بویژه سه تن از دانش آموزان در حمله تروریستی به حرم حضرت شاه چراغ (ع)آورده است، در چنین شرایطی دانش آموزان ما باید بیش از پیش به مسائل و واقعیت های امروز استکبار جهانی آگاه باشند و هوشیارانه در صحنه های مبارزه با استکبار حضور یابند.
دکتر خالدی فر در پایان ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی به عموم دانش آموزان، از مردم فهیم، ولایتمدار و انقلابی استان، جامعه دانشگاهیان، بویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان، جهت حضور حماسی در راهپیمایی13 آبان دعوت بعمل آورده است.
تعداد بازدید:
218
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal