مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1401/08/16
تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز رادیولوژی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن هشت نوامبر مصادف با 17 آبان ماه، سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی و نامگذاری این روز به عنوان روز رادیولوژی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر به مناسبت روز رادیولوژی آمده است، اینجانب ضمن تبریک روز رادیولوژی، از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌وقفه رادیولوژیست ها و پرتونگاران دانشگاه در تحقق اهداف نظام سلامت تقدیر نموده و از درگاه خداوند توفیق روزافزون برای یکایک فعالان این عرصه آرزومندم.
در ادامه با اشاره به همت والا و تلاش بی وقفه رادیولوژیست ها در دوران سخت و طاقت فرسایی اپیدمی کووید 19 در راستای خدمت به مردم، آمده است؛ بدون شک همت بلند و تلاش های کارشناسان سخت کوش و مدافعان سلامت در دوران مبارزه با ویروس جهانی کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست.
دکتر ارسلان خالدی فر در ادامه با بیان اینکه، رادیولوژیست ها بعنوان اولین سربازان در جهت خدمت رسانی و تشخیص بیماری ها معرض خطر اشعه قرار می گیرند تا در درمان و التیام بخشی به همنوعان خود شریک باشند آورده است، 17 آبان سالروز کشف اشعه ایکس بهانه ایست برای تقدیر و پاسداشت خدمات بی حد و اندازه پرتونگاران و رادیولوژیست ها در تشخیص و تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در نظام سلامت می باشد.
وی در پایان برای تمامی تلاشگران عرصه سلامت آرزوی توفیق روز افزون، سلامتی و سربلندی نموده است.
تعداد بازدید:
224
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal