مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۹
1401/08/17
امیدآفرینی در بین مردم از کارکردهای اصلی رسانه است

وبدا؛ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تخصصی بررسی اتفاقات اخیر با عنوان« رسانه انقلاب، چالش‌ها و امیدها » در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه، پمپاژ نا امیدی بویژه در بین جوانان و نوجوانان، دستور کار جدید دشمن است گفت: یکی از کارکردهای اصلی رسانه تلاش در راستای امیدآفرینی در بین مردم است.
به گزارش وبدا؛ محسن حسین میرزایی افزایش سطح بینش و آگاهی مردم و طرح و تبادل افکار و آرا در جامعه را از دیگر وظایف رسانه‌ها برشمرد و با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در کشور افزود: گردبادها و طوفان‌های ابتدای انقلاب نتوانست نهال جمهوری اسلامی ایران را تکان دهد این حوادث اخیر نسیمی بیش نیست.
وی، راه برون رفت استان از وضع موجود است و رشد، تعالی و پیشرفت آن را وفاق، هم‌دلی و وحدت دانست.
حسین میرزایی در ادامه یادآور شد، دیدن نقاط مثبت نکته مهم دیگر است که در راستای امیدآفرینی از سوی اصحاب رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همه باید مقید به تکریم ارباب رجوع و همکاران خود باشیم و فرهنگ تکریم بین آحاد مردم جامعه نهادینه شود.
حسین شمسیان از فعالان مطبوعات و رسانه نیز در این کارگاه تخصصی با اشاره به دفاع جانانه همه مردم در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز در جنگ نرم رسانه ای و در فضای مجازی دچار یک عقب ماندگی جدی هستیم.
حسین شمسیان افزود: رسانه ها باید بتوانند به خوبی رسالت خود را انجام دهند و روشنگری کنند و برای مردم حق را از باطل جدا کنند.
وی با بیان اینکه زحمت دشمن در فضای مجازی دو خروجی داشته است گفت: دشمن در خروجی برنامه خود این را القا کرد که ایران دیگر درست نخواهد شد او از یک طرف نا امیدی مطلق را در بین مردم ایجاد کرد و از یک طرف گفت هرجایی بهتر از ایران است، تمام ثروتمندان در کشور های خارجی از جمله امارت و روسیه و ... زندگی می کنند و تمام ثروت خود را می برند تا در جایی دیگر زندگی کنند.
گفتنی است؛ نشست کارگاهی شورای اطلاع رسانی استان با عنوان« رسانه انقلاب، چالش ها و امید ها » با حضور استاد حسین شمسیان روز دوشنبه 16 آبان در محل فرهنگسرا بزرگ شهرکرد، برگزار شد.
تعداد بازدید:
191
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal