مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۱۱
1401/08/29
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج را به عموم مردم شریف استان بویژه بسیجیان مخلص جامعه پزشکی، تمامی بسیجیان غیور دانشگاهی اعم از اساتید محترم، کارمندان بزرگوار و دانشجویان فهیم تبریک و تهنیت عرض نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در این پیام
از بسیج بعنوان مردمی‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران یاد کرده و آورده است، بسیج با درایت داهیانه ی امام راحل (ره) و به پشتوانه‌ی رشادت، حق باوری و حماسه سازی مردم خداجوی ایران تأسیس شد و امروز به جریانی هدفمند و باصلابت بدل گشته است که در تمامی عرصه های سازندگی، رفع محرومیت و خدمت رسانی به مردم به شایستگی نقش آفرینی می نماید.
وی در ادامه با اشاره به حضور جهادی نیروهای بسیجی در مدیریت و کنترل بحران شیوع ویروس کرونا آورده است، نیروهای مخلص بسیجی به مدد کادر بهداشت و درمان آمدند و در اجرای برنامه‌هایی همچون طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای واکسیناسیون ملی علیه کووید19 و... خوش درخشیدند به‌گونه‌ای که خاطرات رشادت‌های دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند.
دکتر خالدی فر در ادامه به ظرفیت های بسیج جامعه پزشکی در راستای ارایه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای در قالب طرح های مختلف از جمله طرح شهید دکتر رهنمون در مناطق کمتر برخوردار با هدف تسهیل دسترسی و برقراری عدالت در دسترسی مردم به خدمات حوزه سلامت و تعامل خوب این سازمان با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اشاره و یادآور شده است، در بازه های زمانی مختلف و بصورت مستمر شاهد اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی کانون های بسیج واحد‌های تابعه به مناطق کمتر برخوردار استان هستیم که در زمینه ارتقای خدمات حوزه بهداشت و درمان و افزایش رضایتمندی مردم موثر و مفید می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت نموده است.
تعداد بازدید:
169
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal