مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۵/۶
1401/08/30
تامین امنیت، سلامت، معیشت و معنویت از اهم وظایف مسئولین در حکومت اسلامی است

وبدا؛ نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در راستای تامین سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء سطح خدمات دهی به مردم و روسای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهرستان و کادر بهداشت و درمان بویژه در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: حکومت اسلامی نسبت به مردم دارای 4 وظیفه اصلی است.
به گزارش وبدا؛ قدرت اله حمزه ، مهمترین و اولین وظیفه را تامین امنیت مردم برشمرد و افزود: سلامت، معیشت و معنویت از دیگر وظایف حکومت اسلامی در قبال مردم است.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان در تامین سلامت مردم نقش محوری ایفا می نماید افزود: همواره برای ارتقاء سطح خدمات باید تلاش کرد.
وی ضمن توصیه مسئولین این مجموعه به داشتن صداقت در انجام امور محوله به آنها یاد آور شد، وحدت و برادری و خدمت بی منت لازمه موفقیت در کار ها است.
حمزه با بیان اینکه علم پزشکی به واسطه دیدن قدرت خداوند در خلق انسان و چگونگی تداوم زندگی با فعالیت اندام های حیاتی بدن می تواند به خوبی عظمت و بزرگی خداوند را به بندگان نشان دهد گفت: باید معنویت را در این مجموعه تقویت کرد.
نماینده مردم شهرستان های اردلٰ فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس اسلامی، سیاسی زدگی را آفت هر مجموعه ای برشمرد و افزود: با استفاده از تخصص، تعهد می توان در راستای تحقق اهداف متعالی نظام سلامت گام برداشت.
وی در ادامه به برخی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم این شهرستان و شهرستان های اطراف آن اشاره و افزود: حضور مستمر و منظم ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان ها و تلاش برای احصا مشکلات و رفع آنها قابل تقدیر است.
حمزه در پایان برای هرگونه همکاری با این مجموعه برای رساندن سطح خدمات حوزه سلامت به جایگاهی شایسته مردم شهرستان فارسان اعلام آمادگی نمود.
گفتنی است، نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس اسلامی در ادامه در دیدار با امام جمعه شهر فارسان و آئین کلنگ زنی 20 واحد مسکونی پزشکان متخصص بیمارستاد سید الشهدای فارسان ریاست و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان را همراهی کرد.
تعداد بازدید:
279
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal