مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/09/06
پرستاران با الگوپذیری از حضرت زینب(س) صبورانه و فداکارانه به بیماران خدمت ارائه می دهند

وبدا؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، خدمات این قشر زحمت کش را بسیار گرانبها و ارزشمند و از تلاش های این عزیزان قدردانی کرد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آئین تجلیل از کادر پرستاری نمونه کشوری و استانی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: پرستاران به حق کار سختی را برعهده دارند و کارشان نیازمند حوصله، صبر و مقاومت و در عین حال ظرافت های هنرمندانه و عشق به خدمت است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت کار سخت پرستاری برای پرستاران آسان است چراکه این قشر پیروی یک بانویی هستند که سخت‌ترین و جان‌گدازترین وقایع را در عالم دیده، صبوری پیشه کرده و عاشقانه رسالت خود را انجام داده است.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه ماندگاری حادثه کربلا به برکت حضور حضرت زینب (س) بود، عنوان کرد: جامعه‌ای که در برابر ظالم سکوت کند و انفعال نشان دهد چوب آن را می‌خورد مثل واقعه‌ داعش که در کشورهایی مثل عراق و سوریه رقم خورد.
وی خاطرنشان کرد: همه جنایت‌هایی که داعش از خود نشان داد را دیدیم و اگر نبودند مردانی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ع) چه بسا این جانی‌ها وارد ایران می‌شدند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز جامعه ایرانی به دفاع از آرمان‌های اسلامی با پیروی از عاشورای حسینی (ع) نیاز دارد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: باید از آن‌هایی که در حوادث اخیر و دیگر حوادث جامعه رفتارهای منفعلانه دارند پرسید" جواب امام راحل را چگونه خواهید داد؟"
گفتنی است ، جشن میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شهردار ، رئیس شورای شهر، جمعی از معاونین دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، جانشین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشک استان و جمعی از مدیران روز یکشنبه 6 آذر ماه 1401 در محل سالن همایش های مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
181
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal