مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1401/09/09
عضویت بیش از 1800 پرستار در سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری
وب دا؛ رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خدمت تمامی فعالین و زحمتکشان این حرفه افزود: هم اکنون 1840 نفر از پرستاران استان عضو سازمان هستند و بیش از نیمی از اعضاء فعال هستند.
به گزارش وبدا؛ بهرام مرادی افزود: سازمان نظام پرستاری شهرستان شهرکرد در سال 1382 کار خود را با عضویت 320 عضو در راستای تحقق اهداف و رشد و تعالی حرفه پرستاری آغاز نمود.
وی، پیگیری تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مدت 3 دوهر و اجرایی شدن خدمات فوق در سال اری را از اهداف مهم هیات مدره نظام پرستاری شهرستان شهرکرد و تابعه برشمرد.
مرادی در ادامه از خرید زمینی به مساحت 470 متر مربع جهت احداث خانه پرستار توسط هیئت مدیره نظام پرستاری شهرکرد خبر داد.
وی برگزاری چندین دوره کلاس های آموزشی کمک های اولیه و فوریت های پزشکی در سال جاری، حضور نماینده نظام پرستاری در جلسات کمیسیون پزشکی قانونی و جلسات نظام پزشکی ، برگزاری اولین دوره کلاس های کمک پرستاری یک ساله ، برگزاری اردوی تفریحی /فرهنگی یک روزه و مسابقات فرهنگی و هنری ، برگزاری نشست با ریاست و معاون درمان دانشگاه، اطلاع رسانی امکانات تفریحی و فرهنگی به اعضا ، انتشار اخبار و اطلاعات مربوطه از طریق فضای مجازی و تهیه کلیپ از خدمات پرستاری را از جمله اقدامات هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان شهرکرد و تابعه در سال جاری برشمرد.
وی در ادامه از برگزاری جشن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و آئین تجلیل از کارشناس پرستاری، فوریت های پزشکی، اتاق عمل، بهیار و کمک پرستار نمونه استانی و کشوری در ششمین روز از آذرماه 1401 خبر داد و افزود: برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران کوچکترین کاری است که می توان برای یادآوری تلاش های شبانه روزی این عزیزان انجام داد.
مرادی افزود: در این مراسم جشن از 11 منتخب هیات مدیره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل بعمل آمد.
تعداد بازدید:
221
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal