مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1401/09/09
دولت برای تحقق مطالبات مردم عملا به میدان آمده و سخنان مردم را می شنود
وبدا؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از سالهای طولانی گفت: اینکه دولت به دور از شعار و برای تحقق مطالبات مردم عملا به میدان آمده و سخنان مردم را می شنود مهم است.
به گزارش وبدا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با پرستاران استان به مناسبت روز پرستار افزود: با بیان اینکه پرستاری به عنوان توفیق بزرگ است که نصیب پرستاران شده است، گفت: فعالیت پرستاری نوعی ایثارگری در جامعه است.
وی تصریح کرد: کار پرستاری یک موهبت است که به پرستاران اعطا شده و پرستاران بدون توجه به مزد مالی و مادی به دنبال مزد معنوی هستند.
وی اظهار داشت: تعرفه‌گذاری فعالیت پرستاران، اعمال ضریب‌ و پرداخت مزد معنوی و جبرانی کار برای پرستارانی که با عشق و علاقه بر بالین بیمار حاضر می‌شوند، معنای خاصی ندارد و پرستاران بیشتر به دنبال مزد معنوی و پاداش پروردگار هستند و باید مراقب باشید مزد معنوی با مزد مادی جایگزین نشود.
امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: پرداخت همه مطالبات، اجرای طرح تعرفه‌گذاری با ضریب بالا و پرداخت حقوق و مزایا با بالاترین ضریب یک مزد مادی فانی است و با مرگ انسان به دیگران منتقل می‌شود درحالیکه پرستاران مزد معنوی نزد پروردگار دارند.
به گفته وی، نگاه مادی به کار پرستاری به تنهایی خسارت است و باید به امر معنوی کار خود توجه بیشتری داشته باشد با نیت خدمت به بیماران فعالیت داشته باشد و کار خدمت‌رسانی به بیماران را برای رضای خدا انجام داد که این امر نزد خدا محبوب است و مرد معنوی دارد.
وی با یادآوری سختی‌های که حضرت زینب (س) تحمل کردند، افزود: حضرت زینب الگوی پرستاران است و پرستاران باید خود را به خدا بسپارند و با الگوگیری از حضرت زینب با عشق، محبت و تزریق آرامش به بیمار بر سر بالین بیماران حاضر شوند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اجرایی شدن طرح تعرفه‌گذاری پرستاران پس از 16 سال گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و پرداخت تمام مطالبات زمان بر است و نباید انتظار داشته باشیم که همه مسائل باهم حل شود.
وی به مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح مانند طرح رتبه‌بندی معلمان کار هزینه‌بر است که به همراه خیلی از کارهای معوقه دولت قبل و در واقع پاسخگویی به مطالبات اولویت قرار گرفته است.
امام جمعه شهرکرد گفت:در زمان حاضر پاسخ‌گویی عملی و نه شعاری به مطالبات مردمی را از سوی دولت شاهد هستیم که این امر هزینه زیادی را برای دولت دارد و اجرای کامل و ادامه دادن این راه همراهی اقشار مختلف را نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از عزت بخشی، کرامت، تعالی بخشی به انسان و فکر و فرهنگ است و شهوت نیست، افزود: اصل انقلاب کرامت‌های انسانی و شخصیت بخشی به انسان‌هاست.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن در زمان حاضر به دنبال ضربه‌زدن به نظام و انقلاب است و می‌خواهد انقلاب را دیکتاتور، خشن و سلب‌کننده آزادی جلوه دهد.
امام جمعه شهرکرد گفت: حقیقت انقلاب ما کرامت‌بخشی به انسان و عفاف و حجاب شخصیت و عظمت زن است که نباید اجازه دهیم جایگاه‌ها عوض شود و این مطالب را باید گفت تا حقایق آشکار شود.
گفتنی است؛ دیدار جمعی از پرستاران با نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور دکتر خالدی فر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سرپرستان معاونت های بهداشتی و درمان دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه روز چهارشنبه 9 آذر ماه 1401 در محل سالن جلسات مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
تعداد بازدید:
233
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal