مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/09/12
اولین جشنواره کشوری جوانی جمعیت با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد
وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و دبیر فنی اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت گفت: این جشنواره روز شنبه 12 آذر ماه 1401 با معرفی و تجلیل از 32 اثر بعنوان آثار برگزیده و شایسته تجلیل به کار خود پایان داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی احمدی، از اهداف برگزاری این جشنواره به ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت ، انگ زدایی برای درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و استان چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره داشت.
وی با اشاره به ارسال بیش از 130 اثر به این جشنواره افزود: بیش از نیمی از آثار ارسالی به اولین جشنواره جوانی جمعیت از سایر استان‌های کشور بوده است.
دکتر احمدی گفت: در این آئین ضمن تجلیل از صاحبان آثار برگزیده، از دستگاه های حامی جوانی جمعیت و خانواده های موفق در امر فرزندآوری و تربیت فرزندان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است، آئین اختتامیه اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت با حضور دکتر مروتی دبیر ستاد جمعیت کشور، استاندار، دکتر خالدی فر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه روز شنبه 12 آذر ماه 1401 در محل سالن همایش های ابن سیمای مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
351
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal