مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۴
1401/11/08
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی درگذشت دکتر نجفی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فوت نابهنگام دکتر سیاوش نجفی متخصص بیهوشی را به خانواده عزادار وی و جامعه پزشکی، خانواده بزرگ حوزه درمان استان به ویژه همکاران مرکز آموزشی درمانی هاجر(س)شهرکرد تسلیت و تعزیت عرض نمود.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است، در گذشت تاثر برانگیز پزشک حاذق، دکتر نجفی تمامی ما را در شوکی بزرگ ‌فرو برده است و زبان را قاصر از هر گونه بیانی نموده است ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست.
وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده دکتر نجفی به جامعه پزشکی استان بویژه در دوران سخت اپیدمی کووید 19 آورده است، بدون شک مردمان این دیار یاد و خاطره و آثار ماندگار این پزشک فرهیخته را فراموش نخواهند کرد.
دکتر خالدی فر در پایان این پیام ضمن تسلیت مجدد مصیبت دردناک و جانسوز وداع دکتر سیاوش نجفی محضر خانواده آن عزیز و دیگر بستگان، بویژه همسر داغدارشان ،همکار ارجمند سرکار خانم دکتر تقی پور و برای این عزیز سفر کرده به عرش آرزوی مغفرت و آمرزش برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت نموده است.
تعداد بازدید:
1312
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:76
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal