مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۸
1401/11/12
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر را تبریک گفت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم ولایت مدار و شهید پرور و جامعه دانشگاهی استان بویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن دکتر ارسلان خالدی فر آمده است، دهه مبارک فجر به عنوان نماد اراده ملت عدالت طلب و خاستگاه تبلور ارزشهای اسلامی و ملی، نمود به ثمر رسیدن ایثار و از جان گذشتگی مردم آزاده ی ایران زمین است که در برابر خودکامگی، شخص محوری و ذلت پذیری به پا خواسته و انقلاب اسلامی ایران را به سرمنزل مقصود رساندند.
وی در ادامه با اشاره ثمره های بی شمار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آورده است، تحول چهره سلامت استان نتیجه پایداری ملت غیور ایران اسلامی است.
وی همچنین از ایام ا... دهه فجر بعنوان روز های یادآوری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیروزی همیشگی حق بر باطل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) یاد نموده است.
دکتر خالدی فر در پایان ابراز امیدواری نموده است، همه مسئولین و مردم در هر جایگاه و مقامی هستند با علم و آگاهی و هوشیاری نسبت به مسائل روز جهان و کشور با استمرار تلاش های صورت گرفته و عزمی راسخ در راستای به ثمر نشستن دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی گام بردارند.
تعداد بازدید:
310
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal