مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۷
1401/11/19
جشن پیروزی انقلاب با حضور جامعه پزشکی استان برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: جشن بزرگ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جامعه پزشکی استان برگزار شد.
به گزارش وبدا؛ این جشن در هجدهمین روز از بهمن ماه 1401 همزمان با هفتمین روز از ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور دکتر خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از معاونین، مدیران دانشگاه، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کارکنان و کادر بهداشتی درمانی استان در سالن همایش های ابن سینای مجتمع رحمتیه دانشگاه برگزار شد.
وی تصریح کرد: ضمن سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا و دکتر خالدی فر در این مراسم، اجرای برنامه شاد نمایشی وموسیقی زنده با دعوت از هنرمندان استان، نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری کادر درمانی شاغل در مراکز تابعه دانشگاه در حاشیه این مراسم جشن برپا شد.
وی در ادامه به برگزاریهمایش جهاد تبیین با سخنرانی دکتر جواد بخشی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور و روزنامه نگار در این روز در محل نمازخانه ستاد دانشگاه اشاره داشت و افزود: برگزاری آئین افتتاح از چندین پروژه بهداشتی و درمانی از دیگر برنامه هایی است که به مناسب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این دانشگاه برگزار شد.
تعداد بازدید:
363
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal