مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1402/01/10
پلمپ 24 واحد متخلف بهداشتی با اجرای طرح سلامت نوروزی و رمضان در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و رمضان (از 24 اسفند 1401 تا 4 فروردین 1402)، تعداد 24 مرکز متخلف در رعایت موارد بهداشتی در استان پلمپ شد.
به گزارش وبدا، دکتر بنایی در تشریح اهم فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط مدیریت سلامت محیط و کار در نوروز 1402 اظهار داشت: در این مدت 7 هزار و 916 مورد بازرسی انجام شد که باعث پلمپ 24 مرکز متخلف بهداشتی و معدوم سازی 11 هزارو 111 کیلوگرم (بیش از 11 تن) مواد غذایی غیربهداشتی شد.
وی افزود: در این راستا 210 نفر متخلف در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
دکتر بنایی ادامه داد: تاکنون بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای، 525 مورد از سامانه‌های آبرسان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری را مورد پایش و نظارت قرار دادند.
وی یادآور شد: در این مدت بازرسی از مراکز اقامتی 124 مورد و بازرسی از اماکن مذهبی و مراکز بین راهی 289 مورد انجام شده است.
مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طی این مدت 2 هزار و 801 مورد کلر سنجی مطلوب منابع آب آشامیدنی و 4 هزار و 174 مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با فعالیت بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در برنامه سلامت نوروزی، 21 مورد رسیدگی به شکایات مردمی و سامانه بهداشت 190 انجام شد.
به گفته وی؛ در این مدت طغیان بیماری در استان چهارمحال و بختیاری وجود نداشته است.
دکتر بنایی اضافه کرد: اپلیکیشن خدمات سلامت نوروزی و جوانی جمعیت مرکز بهداشت استان به نشانی الکترونیکی https://hseskums.ir/Health.apk تا کنون بیش از 6 هزار و 500 بار توسط افراد مختلف با ip‌های متفاوت نصب و استفاده گردید.
شایان ذکر است: پیش بینی شده تا 15 فروردین بیش از 18 هزار بار نظارت و ماموریت در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی و رمضان در چهارمحال و بختیاری انجام شود که تاکنون حدود 44 درصد آن تحقق یافته است.
تعداد بازدید:
369
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal