مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1402/01/10
انتصاب سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، سرپرست دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حکمی دکتر شهناز نعمتی عضو هیئت علمی را به عنوان سرپرست دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه منصوب کرد.
در حکم دکتر خالدی فر خطاب به دکتر نعمتی آمده است:
"به پیشنهاد سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه با توجه به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست دانشکده پیراپزشکی منصوب می‌شوید.
در این راستا مبنای برنامه‌ریزی را تکریم اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، هماهنگی با معاونت محترم آموزشی در تدوین برنامه‌های آموزشی دانشکده، فعال سازی گروه‌های آموزشی در خصوص ارتقاء کیفی آموزش دانشجویان، کارورزان و دستیاران، توانمندسازی اعضای هیئت علمی در خصوص ارتقا و ارزیابی‌های آموزشی، تقویت نقش و جایگاه مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده، نظارت، ارزیابی و بررسی کیفیت آموزش دانشجویان، کارورزان و دستیاران، پیگیری در جهت توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشکده، منابع انسانی فیزیکی و مالی، توجه به امر اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات در نظر بگیرید.
امید است با اتکال به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیزی و عدالت محور با استفاده از نیرو‌های متخصص و انقلابی در انجام رسالت خطیر موفق و موید باشید."
شایان ذکر است: دکتر خالدی فر از زحمات دکتر غلامرضا شبانیان با عنایت به بازنشستگی ایشان در مدت تصدی در مسئولیت رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکر و قدردانی کرد.
تعداد بازدید:
859
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:16
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal