مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1402/01/18
ویزیت بیش از 8هزار بیمار در پلی کلینیک امام علی(ع) شهرکرد در تعطیلات نوروزی
وبدا، در ایام تعطیلات نوروز1402، بیش از 8 هزار و 100 بیمار توسط پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد ویزیت شدند.
به گزارش وبدا، در تعطیلات نوروزی امسال، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد همانند روز‌های عادی سال در دو بخش ویزیت و خدمات پاراکلینیک پذیرای مراجعین و بیماران بود.
دکتر ایازی سرپرست این کلینیک اعلام کرد: از 28 اسفندماه 1401 تا 13 فروردین ماه 1402 حدود 8 هزار و 100 بیمار توسط پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی ویزیت شده یا خدماتی مانند سونوگرافی، رادیولوژی، چک ازمایشات، تزریقات و پانسمان، شنوایی سنجی، کاردرمانی، گچ ارتوپدی و... را با تعرفه دولتی دریافت نمودند.
دکتر ایازی یادآور شد: در طول این ایام پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های اطفال، داخلی، نفرولوژی، عفونی، زنان، ارتوپدی، نروسرجری، جراحی، ارولوژی، روانپزشکی، انکولوژی، رادیوتراپی، چشم پزشکی، طب کار، گوش و حلق و بینی، قلب و. در روز‌های مختلف ایام نوروز حضور داشتند و در سه شیفت صبح و عصر و شب نیز پزشک عمومی حضور داشت.
وی ادامه داد: همچنین در کلینیک شهداء صنعت هفشجان نیز طی روز‌های اخیر با حضور متخصص اطفال، بیش از 180 کودک ویزیت و خدمات دریافت نمودند.
به گفته وی؛ در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) شهرکرد نیز برخی پزشکان متخصص و دندانپزشک به مراجعین خدمت‌رسانی نمودند.
تعداد بازدید:
4673
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal