مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1402/01/23
تبریک ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به مناسبت روز دندانپزشکی
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن 23 فروردین ماه «روز دندانپزشکی» را تبریک گفت.
به گزارش وبدا، در پیام دکتر ارسلان خالدی‌‌ فر آمده است: دندانپزشکان همواره به عنوان یکی از ارکان نظام سلامت، نقش آفرینی کرده‌اند.
وی ضمن تبریک روز دندانپزشک به کلیه جامعه پزشکی و دانشجویان گفت: امید است در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بتوان شاخص‌های بهداشت دهان و دندان را ارتقاء بخشیم.
وی خاطرنشان کرد: در 23 فروردین سال 1360 مجلس شورای اسلامی برای گسترش و پیشرفت خدمات درمانی و بهداشتی دهان و دندان در مناطق محروم کشور و روستاها، قانونی را با عنوان «طرح تربیت بهداشتکاران دهان و دندان» تصویب کرد، در این راستا این روز به عنوان روز دندانپزشک نامیده شد.
دکتر خالدی فر افزود: دندانپزشکان نقشی اثرگذار در زنجیره سلامت ایفا کرده و مقابله با بیماری‌های دهان و دندان یکی از مؤلفه‌های مهم تأمین، حفظ و ارتقا سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی است.
وی در پایان گفت: روز دندانپزشکی را بر تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم که با همت بلندشان لبخند سلامت را بر چهره جامعه می‌آفرینند.
 شایان ذکر است:  در راستای اجرای طرح پزشکی خانواده، هم اینک به ازای هر 15000 نفر جمعیت یک دندانپزشک و به تعداد 65 دندانپزشک در استان در حوزه بهداشت ارائه خدمت می نمایند.
 
 
تعداد بازدید:
385
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal