مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۵/۶
1402/02/06
سومین اهدای عضو سال 1402 در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید
وبدا؛ رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت سومین اهدای عضو سال 1402 در این استان خبر داد.
به گزارش وبدا، خانم دکتر رمضان نژاد در تشریح این خبر گفت: در سی و هفتمین روز از بهار طبیعت، اهدای عضو مرد 55 ساله ای که بر اثر فشارخون بالا دچار مرگ مغزی شده بود، در شهرکرد زندگی بخش شد.
دکتر رمضان نژاد خاطرنشان کرد: در پی رضایت خانواده همایون محمدخانی از اهالی پردنجان شهرستان شهرکرد به اهدای کبد این بیمار، یکی از هم استانی های نیازمند پیوند عضو از مرگ حتمی نجات یافت.
وی تصریح کرد: امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1402 عمل پیوند کبد از اهداکننده به گیرنده عضو در بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد به همت تیم متخصص و فوق تخصص با موفقیت انجام شد.
وی در پایان از همه خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.
گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق نشانی اینترنتی به آدرس https://b2n.ir/r30175 نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.
تعداد بازدید:
518
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:17
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal