مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1402/02/14
افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های حوزه سلامت در شهرستان سامان
وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی و یا بهره برداری تعدادی از طرح‌های حوزه بهداشت، درمان و سلامت همزمان با ششمین روز از هفته سلامت در شهرستان سامان  خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر احمدی در تشریح این خبر گفت: پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه 1402 کلنگ احداث ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت چم چنگ شهرستان سامان در زمینی به مساحت یک هزار و 40 متر مربع به زمین زده شده و پیش بینی شده این ساختمان در دو طبقه احداث شود.
وی افزود: همچنین همزمان با هفته سلامت، یک دستگاه "آمبولانس اورژانس" و یک دستگاه "رادیوگرافی دندانپزشکی" به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش هوره همراه با تجهیزات مورد نیاز تحویل گردید.
دکتر احمدی اضافه کرد: افتتاح 3 واحد اقامتی رفاهی ویژه کادر بهداشت و درمان در سوادجان نیز از دیگر طرح های حوزه سلامت در شهرستان سامان بود.
وی گفت: در پایان در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، روزجهانی ماما و جشنواره جوانی جمعیت از برگزیدگان حوزه بهداشت شهرستان سامان با حضور مدیرکل امور اجتماعی استاندار، فرماندارسامان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.
تعداد بازدید:
242
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal