مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۷/۱۵
1402/02/28
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: پیگیری‌های مستمر در بهبود وضعیت درمان استان مثمر ثمر بود
وبدا؛ نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری های مستمر مسئولین حوزه سلامت طی یکسال اخیر، وضعیت بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری را بهبود بخشیده است.
به گزارش وبدا، احمد راستینه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از پیگیری های مداوم و فعالیت های اخیر در جذب تجهیزات تخصصی درمانی و ارتقا سطح خدمات حوزه سلامت در چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در جهت تسهیل امور، همراه و همگام مسئولین استانی است.
وی با گرامیداشت هفته ملی جمعیت، از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قدردانی کرد و افزود: بر اساس گزارش معاونت بهداشتی دانشگاه و مرکز بهداشت استان، فعالیت های صورت گرفته همچون راه اندازی سایت جبهه جمعیت و قرارگاه استانی جوانی جمعیت در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیت قابل تقدیر است.
وی بر اطلاع رسانی درخصوص مشوقات جوانی جمعیت، فرهنگسازی و اقناع افکار عمومی تاکید کرد و افزود: تشویق و ترغیب مردم به جوانی جمعیت نیازمند تبلیغات جدی و گسترده است.
راستینه در ادامه شغل پزشکی را یک ارزش در راستای کمک به هم نوع عنوان کرد و گفت: تقویت باورهای اعتقادی و تفهیم سوگندنامه مقدس بقراط برای دانشجویان فارغ التحصیل بیش از پیش ضرورت دارد.
 
تعداد بازدید:
369
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal