مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1402/02/30
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت را به عموم مردم، بویژه جامعه دانشگاهیان و پرسنل خدوم این مجموعه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه(س) فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی‌ها است.
وی گفت: این مناسبت فرخنده و آغاز دهه کرامت، عطر شمیم رضوی را در فضای کشور طنین‌انداز خواهد کرد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) فراهم می شود.
دکتر خالدی فر یادآور شد: نامگذاری این روز عزیز به عنوان روز ملّی دختر، فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.
وی افزود: بدون شک الگوبرداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
وی در پایان ضن گرامیداشت این ایام مبارک، فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) را به همه بانوان مسلمان به ویژه همه دختران نجیب این مرز و بوم و خصوصاً دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک و تهنیت عرض کرد و از ایزد متعال توفیق معرفت اهل بیت "سلام الله علیها" و بهره مندی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی دختران نوجوان و جوان کشور عزیزمان ایران اسلامی را خواستار شد.
تعداد بازدید:
183
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal