مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1402/03/03
کاهش هزینه های درمان برای بیماران در دولت سیزدهم
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: همراهی و هم افزایی مطلوب بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی در دولت سیزدهم، کاهش هزینه های درمانی برای بیماران را در پی داشت.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر در اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران به میزبانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همراهی و هم افزایی مطلوب بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نقش خوبی در ارائه خدمات به مردم ایفا نموده است.
وی خدمات بیمه سلامت را قابل توجه و در راستای کاهش هزینه‌های درمان از جیب بیمار بیان کرد و افزود: اجرای طرح دارویار، کمک به درمان ناباروری در زوج‌ها، تمرکز بر رشد جمعیت و گسترش بیمه همگانی بویژه در مناطق محروم از جمله این خدمات است.
در این مراسم دکتر خالدی فر به پاس همکاری و مساعدت ها درخصوص تدوین اسناد مالی بیمه ای و پرداخت مطالبات از دکتر ناصحی و دکتر اصغرزاده تقدیر و تجلیل کرد.
اجلاس کشوری مدیران ارشد بیمه سلامت ایران با حضور دکتر ناصحی مدیرعامل سازمان دولتی بیمه سلامت کشور دوم و چهارم خردادماه 1402 به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع آفتاب چغاخور شهرستان بروجن در حال برگزاری است.
در آیین افتتاحیه این اجلاس از پزشکان پیشکسوت، سفیران سلامت، مدافعان سلامت، شهدای مدافع سلامت، هنرمندان برتر کشوری و بانوی برتر حوزه جوانی جمعیت تجلیل گردید.
تعداد بازدید:
298
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal