مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1402/03/04
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهرکرد معرفی شد
وبدا؛ آیین تکریم و معارفه مسئولان جدید و سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش وبدا، در آیینی با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و مسئول دفاتر امور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌های کشور، حجت الاسلام و المسلمین سعید صفی شلمزاری به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معرفی گردید.
همچنین در این مراسم از زحمات 3 ساله حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین صغیرا مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهرکرد تقدیر شد.

تاکید بر ایجاد ارتباط گسترده و پاسخگویی به شبهات ذهنی دانشگاهیان

حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این آیین گفت: امروزه دفاع مبتنی بر منطق از مبانی دینی و ارتباط گسترده با مخاطبان دانشگاهی به ویژه دانشجویان ضروری است.
 
حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی، پاسخگویی به شبهات ذهنی و بازکردن گره های ذهنی را از مسئولیت ها و رسالت های بسیار مهم بیان کرد و افزود: هم اکنون مخاطبان ما، نسل جدید در محیطی فرهیخته هستند که باید با حضور عالمانه و ارتباط قوی با دانشگاهیان به سوالات آن ها در حوزه های مختلف پاسخ داد.
حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی ادامه داد: شنیدین مطالب دانشجویان و پاسخگویی به آن ها، فرصت مناسبی برای مبلغان دینی در محیط های دانشگاهی است که باید از آن بهره برد.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک روحانیون در محیط های دانشگاهی مورد توجه و مأمن و سنگ صبوری برای دانشگاهیان هستند.

وجود پیوست فرهنگی در امور دانشگاهی الزامی است

دکتر خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: وجود پیوست فرهنگی در امور دانشگاهی با تقویت تعامل بین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی الزامی است.
 
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با سلامت جامعه در ارتباط است، از این رو قبول مسئولیت در این دانشگاه به مراتب حساس تر از سایر نهادهاست و ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت مردمی در اولویت قرار دارد.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: ایحاد وحدت، همدلی، همگرایی و هم افزایی ضرورت امروز جامعه است که به شکست هربه های دشمن و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی منجر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همواره توطئه های دشمن بعد از انقلاب اسلامی، با رهنمودهای رهبران انقلاب خنثی شده است و رسالت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز شناسایی و ارائه راهکارهای مناسب و به موقع، برای گذر از حیله های دشمنان است.
گفتنی است: آیین تکریم و معارفه مسئولان جدید و سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهرکرد که چهارشنبه 3 خرداد 1402 در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه برگزار شد، جمعی از اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان، رئیس دانشگاه شهرکرد، امام جمعه خانمیرزا، مسئولین دفاتر نهاد دانشگاه های آزاد، پیام نور و شهرکرد در استان و مدیران مراکز تابعه دانشگاه حضور داشتند.
تعداد بازدید:
698
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:20
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal