مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1402/03/06
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد حایز رتبه برتر استانی شد
وبدا؛ در طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه برتر شد.
به گزارش وبدا، آیین نکوداشت روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با شعار "روابط عمومی، ترویج گفتگو، امیدآفرینی" با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در این آیین بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی شورای مرکز روابط عمومی‌های استان، روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان رتبه برتر بین سایر دستگاه های اجرایی معرفی گردید.
در متن لوح تقدیر غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به سید علی درخشان روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در پی این موفقیت آمده است: کسب این رتبه شکوهمند که با هم افزایی و هم اندیشی برای توسعه ارتباط انسانی، فضایی سالم جهت اطلاع رسانی وسیع و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و سازمان فراهم می نماید، را تبریک عرض می نماییم.
در ادامه اضافه می شود: امید است در ظل توجهات ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن امور روابط عمومی سازمان پایدار و نقش آفرین باشید.
همچنین در آیین نکوداشت روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری، از اعضای سابق شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی شد.
بر این اساس با اهدای لوح تقدیر از سوی غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری از سید علی درخشان روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان، به منظور نقش محوری در پیشبرد اهداف، زحمات بی دریغ در حوزه اجرایی و نظارتی، تلاش سازنده در پویای هر چه بیشتر روابط عمومی ها و انعکاس مطلوب تر خدمات رسانی دستگاه ها در مدت تصدی دوره شورای مرکزی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری تجلیل گردید.
تعداد بازدید:
227
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal