مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1402/03/06
انتصاب مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،‌ مدیر گروه معارف اسلامی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید یحیی کاظمی عضو هیات علمی دانشگاه را به مدت 2 سال به عنوان مدیر گروه معارف اسلامی این دانشگاه منصوب نمود.
در این حکم در راستای ارتقاء اهداف آموزشی و پژوهشی گروه معارف اسلامی آمده است: برنامه ریزی و تلاش در راستای تاثیر گذاری اساتید و دروس معارف اسلامی در توسعه و تعمیق آگاهی ها و علایق اسلامی دانشجویان، تبیین مباحث اندیشه، رشد بینش سیاسی –اجتماعی –نهادینه کردن فضائل اخلاقی و گسترش فضای معنوی و اسلامی و همچنین ایجاد روحیه پژوه ،خلاقیت و امید دربین دانشجویان. تلاش در جهت و جذب نیروهای شایسته و کارآمد برای گروه معارف اسلامی با توجه به نیاز گرایش های پنج گانه این دروس در دانشگاه. جذب امکانات مورد نیاز گروه معارف اسلامی متناسب با شرایط دانشگاه و تشکیل شورای گروه و برقراری منظم جلسات گروه در طول ترم و ارسال صورتجلسه و نتایج آن به معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه مورد تاکید است.
همچنین در این حکم می افزاید: تلاش در جهت اجرای کلیه بخشنامه ها ، قوانین و مقررات در حوزه دروس معارف اسلامی در راستای بهبود ارائه این دروس و ارتقاء جایگاه گروه معارف اسلامی. فعال نمودن بخش پژوهش و مشاوره دانشجویی در گروه معارف اسلامی. تلاش در جهت تقویت و تجهیز کتابخانه تخصصی گروه معارف اسلامی. تشکیل سمینارها،همایش و سخنرانی های علمی از طریق همکاری با مقامات ذیربط. بکارگیری اساتید دارای مجوز تدریس در گرایش های منطبق با مجوز ایشان و همچنین پیگیری مطالبات و تسهیل و تسریع انجام امور اداری ایشان و نظارت مستمر بر فعالیت های اساتید گروه و ارزیابی آن ها (اعم از هیئت علمی و حق التدریس) از جمله وظایف مدیر گروه معارف دانشگاه بشمار می رود.
در این حکم خطاب به حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید یحیی کاظمی آمده است: تکمیل و ارسال به موقع فرم خود ارزیابی، تکمیل و ارسال به موقع فرم شماره 20، اقدام به تشکیل جلسه گروه معارف اسلامی،سه ماه قبل از اتمام اعتبار حکم مدیرگروه فعلی به جهت انتخاب فرد جدید یا تمدید حکم مدیر گروه حاضر و اعلام آن به رئیس یا معاون آموزشی دانشگاه به منظور معرفی به معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها از دیگر وظایف مدیر گروه معارف دانشگاه است.
تعداد بازدید:
392
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal