مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1402/03/09
کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا لردگان سال آینده به بهره برداری می‌رسد
وبدا؛‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه احداث کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا لردگان، کمتر از یک سال دیگر در هفته سلامت 1403 تکمیل و افتتاح خواهد شد.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر در نشست هیئت رئیسه دانشگاه که با حضور مسئولان شهرستانی در لردگان برگزار شد گفت: تشکیل این نشست با حضور معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان ها اقدامی نو به منظور بررسی میدانی و حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان انجام می شود،  که تاکنون در اغلب شهرستان های استان برگزار شده است.
وی در این نشست از کاهش مدت زمان پرداخت کارانه های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی از 14 ماه به 6 ماه خبر داد و گفت: در پرداخت کارانه ها اقدامی فوق جهادی صورت پذیرفته است.
دکتر خالدی فر در ادامه اضافه کرد: تاکنون تعداد 39 سند تک برگ برای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان لردگان صادر شده است.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه راه اندازی یک شبکه بهداشت به لحاظ فکری، تشکیلاتی و هزینه ای نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد، خوشبختانه افتتاح شبکه بهداشت و درمان درشهرستان های نوتاسیس خانمیرزا و فلارد به عنوان یکی از خدمات بسیار مهم دولت انقلابی مطرح است.
وی در خصوص تخصیص تجهیزات به بیمارستان شهدا لردگان نیز گفت: یک دستگاه MRI ، یک دستگاه سی تی اسکن 32 اسلایس،  رادیولوژی دیجیتال و دو دستگاه اکسیژن ساز از مهمترین تجهیزات تخصیص یافته به این مرکز درمانی طی یک سال اخیر بوده است.
 
دکتر خالدی فر تصریح کرد: مشکل تکمیل نشدن ساختمان مرکز بهداشت روستای چنارمحمودی لردگان از سوی بنیادمسکن، باید با دستور استاندار و پیگیری فرماندار حل شود.
وی همچنین افزود: پروژه احداث کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا لردگان که از سال 1394 آغاز شد، کمتر از یک سال دیگر در هفته سلامت 1403 تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری نماینده مردم شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز احداث دانشکده پرستاری لردگان در شورای عالی گسترش دانشکده و دانشگاههای کشور صادر و به محض تامین اعتبار، کلنگ زنی خواهد شد.
تعداد بازدید:
304
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal