مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1402/03/11
تجلیل از 123 برگزیده قرآنی علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره کشوری قرآن و عترت
وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر فاضل محمدی مقدم در تشریح این خبر گفت: در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت،‌ 2 هزار و 305 نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در 46 بخش شرکت کردند.
وی افزود: از این تعداد 114 نفر در مرحله دانشگاهی و 9 نفر در مرحله کشوری حائز مقام های برتر شدند.
محمدی مقدم در اعلام برگزیدگان مرحله کشوری این دوره از مسابقات اضافه کرد: در بخش معارفی دانشجویی عرفان حمیدی رتبه اول حفظ فرازهایی از نهج‌البلاغه، الهام اسکندری رتبه دوم آشنایی با سیره معصومین(ع) و فاطمه مهربان رتبه دوم نماز را به دست آوردند.
وی تصریح کرد: در بخش هنری این دوره از جشنواره قرآن و عترت(ع)، محمد قربانی رتبه دوم اینفوگرافی بخش کارمندان و مریم احمدپور مبارکه رتبه سوم خوشنویسی بخش دانشجویان را کسب کردند.
دکتر محمدی مقدم تصریح کرد: ریحانه عنایت‌زاده نیز رتبه دوم رشته ایده‌شو را در بخش دانشجویان به خود اختصاص داد.
وی افزود: در بخش آوایی گروه اساتید هم حجت الاسلام احمدرضا خلیلیان در رشته مداحی رتبه سوم کشوری و سید عبدالله میر احمدی در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم کشوری را کسب نمود.
دکتر محمدی مقدم ادامه داد: در بخش معارفی گروه دانشجویان نیز رضاعنایتی در رشته حفظ کل حائز رتبه سوم کشوری شد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کننده مربوط به بخش معارفی بود افزود: بخش های فناوری و فضای مجازی این جشنواره که مرتبط با دنیای روز است بایدتقویت و مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است: آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت چهارشنبه 10 خرداد‌ماه 1402 همزمان با ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان امام رضا(ع) با حضور دکتر خالدی فر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات ابن‌سینا مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه برگزار گردید.
تعداد بازدید:
243
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal