مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1402/03/11
قرآن کریم برای همه دوران و نسل ها تازگی دارد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با گذر زمان و پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، همواره جاودانگی و تازگی مطالب قرآن کریم در زندگی مشهود بوده است.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: توفیق حضور در مراسمات قرانی، فرصتی مغتنم برای درک اهمیت جایگاه قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه قرآن کریم به عنوان سند و برنامه زندگی، دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است اظهار داشت: تعمیق در مفاهیم و معانی قرآنی، انسان را به سوی سعادت هدایت می کند.
وی با اشاره به اینکه ائمه بهترین وصیت ها را برای فرزندان و شیعیان برجای گذاشته اند افزود: سخنان گوهربار امامان معصوم برای هدایت بشریت و امت اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد چراکه معارف قرانی و احادیث دینی بهترین راهنما برای گذر از فراز و نشیب های مختلف زندگی است.
وی با اشاره به وصیت امیرالمومنین علی (ع) خطاب به فرزندان خویش “مبادا دیگران در عمل کردن به دستورات قران کریم از شما پیشى بگیرند” گفت: با گذر زمان به هر اندازه که علم و تکنولوِژی گسترش یابد، با هر بار مراجعه به قران کریم شاهد تازگی و جامعیت مطالب نهفته در ان هستیم و این راز جاودانگی قران تا ابد ادامه خواهد داشت.
گفتنی است: در این آیین از 123 چهره قرآنی برگزیده در بیست و هفتمین جشنواره قران و عترت وزارت بهداشت تجلیل به عمل آمد.
تعداد بازدید:
218
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal