مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1402/03/14
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن
14خردادماه، سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف استان بویژه خانواده بزرگ دانشگاه تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی‌‌ فر با اشاره به ویژگی های حضرت امام خمینی(ره) افزود: امام راحل نه تنها پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد و به اسلام عزت بخشید، ملت ایران را نیز از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت و خودباوری بخشید .
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید، امید است با معرفی و ترویج اندیشه های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده به سوی آینده ای روشن حرکت و ایرانی همیشه آباد و آزاد داشته باشیم.
دکتر خالدی‌ فر در ادامه، قیام 15 خرداد را یکی از رویدادهای جاودان و تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران برشمرد و افزود: این رویداد،نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی نا گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرتهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند.
وی در ادامه برای تمامی خدمتگزاران به نظام از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
364
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal