مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۲۸
1402/03/14
کلنگ‌زنی و افتتاح 5پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در چهارمحال و بختیاری به دست وزیر بهداشت

وبدا؛ در سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چهارمحال و بختیاری یک طرح افتتاح و 4 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی نیز کلنگ زنی شد.
به گزارش وبدا، سفر دو روزه دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان چهارمحال و بختیاری جمعه و شنبه 12 و 13 خردادماه 1402 با حضور در 6 شهرستان شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، لردگان، خانمیرزا و بروجن صورت گرفت.
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صرف 11 میلیارد تومان اعتبار به صورت رسمی افتتاح شد.
این دانشکده از سال 1395 با زیربنای 3600 مترمربع زیربنا در سه طبقه با تجهیزات آموزشی، شامل 12 کلاس درس، یک سالن امفی تئاتر و 5دپارتمان مجزا در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه شهرکرد ساخته شد،
همچنین کلنگ احداث دانشکده پرستاری شهرستان لردگان با 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز به زمین زده شد.
پیش از این به استناد رای صادره در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی و بنا بر اعلام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با راه اندازی دانشکده پرستاری شهرستان لردگان موافقت شده بود.
کلنگ احداث مرکز منتخب خدمات جامع سلامت شبانه روزی درجه یک شهر آلونی در شهرستان نوتاسیس خانمیرزا نیز با 2500 مترمربع زیربنا در سه طبقه به زمین خورد که برای احداث این ساختمان به 50 میلیارد تومان اعتبار هزینه نیاز است.
زمین این مرکز منتخب شبانه روزی سلامت از سوی خیر نیک اندیش با عنوان «یادبود مرحوم مهندس عقیل فرهمند» اهدا گردیده است.
پیش بینی شده این مکان تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
همچنین ستاد شبکه بهداشت و درمان خانمیرزا با برآورد 20 میلیارد تومان اعتبار و زیربنا1000 مترمربع جهت احداث در دو طبقه کلنگ زنی شد.
کلنگ پروژه خیری کلینیک فوق تخصصی آموزشی درمانی هم در بروجن به زمین زده شد، این کلینیک به یاد مرحوم حاج احمد محمدی فر و توسط خیر نیک اندیش جناب آقای مهندس محمد محمدی فر احداث خواهد شد.
زیربنای این کلینیک بالغ بر سه هزار متر مربع می باشد که برای ساخت آن بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل(ره)، دیدار با مقامات ارشد استانی، بازدید از بیمارستان ها، بررسی روند ارائه خدمات درمانی وعیادت از بیماران با اهدای گل از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در این استان بود.

تعداد بازدید:
493
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal