مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1402/04/10
نخستین همایش علمی بررسی ابعاد سقط جنین در شهرکرد برگزار می‌شود
وبدا؛‌ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین "همایش علمی سقط جنین غیرقانونی، پیامدها و عوارض جسمی، روحی و روانی مرتبط با آن با رویکرد جوانی جمعیت" در شهرکرد خبر داد.

به گزارش وبدا، سرهنگ پاسدار کاظم کبیری سامانی در تشریح این خبر اظهار داشت: به همت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان،‌ نخستین "همایش علمی سقط جنین غیرقانونی، پیامدها و عوارض جسمی، روحی و روانی مرتبط با آن با رویکرد جوانی جمعیت" در شهرکرد
برگزار می‌شود.

وی محوریت این همایش را تاثیرات سقط جنین بر جمعیت و معرفی مرکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط)، جایگاه و اهمیت جان انسان در قرآن کریم و روایات، فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی با موضوع جمعیت و پایداری خانواده، معضلات سالمندی جمعیت، مسائل شرعی و فقهی سقط جنین، اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص جوانی جمعیت، عوارض جسمی و روحی سقط جنین برای مادر و اخلاق حرفه‌ای در سقط جنین عنوان کرد.
 
سرهنگ پاسدار کبیری با اشاره به اینکه این همایش علمی دارای امتیاز بازآموزی است افزود:‌ کلیه پزشکان عمومی،‌ متخصصین زنان و زایمان، پزشکی قانونی، داروسازان، روان پزشکان، روان شناسان، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، پرستاری و مامایی، بهورزان، مراقبین سلامت و ... در بخش دولتی و خصوصی می توانند در این همایش یک روزه شرکت نمایند.

وی ظرفیت شرکت در این همایش را محدود اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این همایش، به کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌ها مراجعه و یا از طریق درگاه اینترنتی آموزش مداوم به نشانی shahrekord.ircme.ir اقدام کنند.

به گفته مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری؛ این همایش ساعت 7:30 چهارشنبه 14 تیرماه 1402 در سالن اجتماعات ابن سینا واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می گردد.
 
شایان ذکر است؛ در این راستا نشست هماهنگی همایش علمی بررسی ابعاد سقط جنین غیرقانونی، صبح امروز شنبه 10 تیرماه 1402 باحضور سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین توسعه و آموزشی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه، سرپرست مرکز آموزشی درمانی هاجر(س)شهرکرد، مدیرگروه سلامت و جمعیت خانواده و مدارس و عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی و عضو کارگروه صیانت از جمعیت و فرزندآوری در دفتر جلسات معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار گردید.
 
 
تعداد بازدید:
569
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal