مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1402/06/04
برتری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مسابقات ملی قرآن کریم
وبدا؛ دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه نخست کشور در بخش غیرآوایی سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های سراسر کشور شدند.

به گزارش وبدا، سرپرست معاونت فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: در این دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) که با حضور برگزیدگان جشنواره‌های قرآنی دانشگاه‌های سراسر کشور در بخش‌های آوایی و غیرآوایی برگزار شد و به کار خود پایان داد، مریم احمدپور مبارکه دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توانست رتبه اول را در رشته خوشنویسی کسب کند.


وی افزود: احمدپور در جریان فینال جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مقام سوم را کسب کرده و به مرحله ملی جشنواره راه یافته بود.


دکتر فاضل محمدی مقدم اضافه کرد: همچنین ریحانه عنایت‌زاده به رتبه اول در رشته نوآوری قرآنی (ایده شو) دست یافت؛ وی در مرحله کشوری این دوره از جشنواره توانسته بود رتبه دوم این رشته را در بین دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب کند.


وی گفت: این دانشجوی قرآنی استان پارسال نیز در جریان جشنواره ملی دانشجویان کشور توانست رتبه سوم کشور را با استارت‌آپ قرآنی اکسیر حفظ از آن خود کند.

تعداد بازدید:
146
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal